Hotelkártya – a Reklámfelület angol

Az épp utazó célpiac elérésének egyik leghatékonyabb módja, ha hirdetésünkkel a szálláshelyen találkozik és a kezében tartja azt a bejelentkezéstől egészen a távozásig…

LEGYEN A REKLÁM KULCSRAKÉSZ!

Az USA-ban már régóta működik, mert rendkívül hatékony a cégeknek, a szállodákat pedig egy jelentős költségtényezőtől mentesíti.

H o t e l k á r t y a

– a Reklámfelület

Az épp utazó célpiac elérésének egyik leghatékonyabb módja, ha hirdetésünkkel a szálláshelyen találkozik és a kezében tartja azt a bejelentkezéstől egészen a távozásig…

 

HOTELKÁRTYA – A SIKER KULCSA

Az USA-ban már régóta működik, mert rendkívül hatékony a cégeknek, a szállodákat pedig egy jelentős költségtényezőtől mentesíti.

Magas Vásárlóerő

A szállóvendégek átlagosan napi 42 ezer Forintot költenek a helyi látnivalókra, szórakozásra és étkezésre. Ez minden évben átlagosan 13 milliárd elköltött Forint a közeli hotelekben megszálló vendégektől.

Egyedülálló Megjelenés

A magyarországi szálláshelyeken összesen több, mint  72 millió vendég száll meg évente, akik javaslatokat keresnek, hogy mit csináljanak és merre menjenek. Ők mind az Ön potenciális ügyfelei lehetnek.

Növekvő Értékesítés

A hotel vendégei átlagosan legalább napi 8-10-szer  tartják a kezükben a kulcskártyájukat, biztosítva ezzel, hogy az Ön üzenetét naponta többször is olvassák, így a jelentős értékesítési növekedés garantált.

r

Megfizethető Hirdetés

A hagyományos nyomtatott reklámhoz képest a hotel kulcskártyáján történő hirdetés árban nagyságrendekkel kedvezőbb, ugyanakkor célzott, hatékony megjelenést kínál Önnek.

HOTELKÁRTYA – KULCS AZ ÖN POTENCIÁLIS ÜGYFELEIHEZ