ADVERTISE ON HOTEL KEYCARDS!

 

Az Ön reklámüzenetét szó szerint a vásárlói kezébe tesszük a szállodákban bárhol az országban.

Minden egyes kulcskártya, melyen az Ön hirdetése szerepel, úgy viselkedik, mint egy mini hirdetőtábla.

Azt a közönséget célozza meg, akik készen állnak az Ön termékét megvásárolni, vagy szolgáltatását kipróbálni.

A Kulcsmedia a hirdetés teljes menetét lebonyolítja. Kiépítjük a kapcsolatot az Önnek legmegfelelőbb szállodákkal, biztosítjuk és leszállítjuk a marketing anyagot az Ön szállodai partnereinek és rendszeres ellenőrzést végzünk annak érdekében, hogy marketing kampánya sikeres legyen.

A Kulcsmédia országszerte több száz szállodával áll szerződéses kapcsolatban.

AZ USA-BAN MÁR BIZONYíTOTT, MERT RENDKÍVÜLI HATÉKONYSÁGA JELENTŐSEN NÖVELTE A CÉGEK BEVÉTELÉT

 

A POTENCIÁLIS VEVŐK NÉHÁNY JELLEMZŐ ADATA:

évi átlagos ÖSSZköltés (millió Ft)

ÉVENTE ENNYIEN SZÁLLNAK MEG HOTELEKBEN (ezer fő)

átlagos napi költés (Ft)

Naponta ennyiszer tartják a kezükben aZ ÖN HIRDETÉSÉT

 

Vegye fel velünk a kapcsolatot!

Hívjon vagy töltse ki az alábbi űrlapot és hamarosan keresni fogjuk!

HOTELKÁRTYA – KULCS AZ ÖN POTENCIÁLIS ÜGYFELEIHEZ

Átlagos Költés

A szállóvendégek átlagosan napi 42 ezer Forintot költenek a helyi látnivalókra, szórakozásra és étkezésre. Ez minden évben átlagosan 13 milliárd elköltött Forint a közeli hotelekben megszálló vendégektől.

Kivételes Exposure

A magyarországi szálláshelyeken összesen több, mint  72 millió vendég száll meg évente, akik javaslatokat keresnek, hogy mit csináljanak és merre menjenek. Ők mind az Ön potenciális ügyfelei lehetnek.

Növekvő Értékesítés

A hotel vendégei átlagosan legalább napi 8-10-szer  tartják a kezükben a kulcskártyájukat, biztosítva ezzel, hogy az Ön üzenetét naponta többször is olvassák, így a jelentős értékesítési növekedés garantált.

r

Megfizethető Hirdetési Forma

A hagyományos nyomtatott reklámhoz képest a hotel kulcskártyáján történő hirdetés árban nagyságrendekkel kedvezőbb, ugyanakkor célzott, hatékony megjelenést kínál Önnek.